آبروی من

دلشکسته

من و دنیای من
آبروی من

این همه جز عادت بد, هیچ نیست//این همه هرچند شود هیچ نیست

عاریه از بار خودم می برم//رشک به خودکار خودم می برم

جوهرمن, بودن من, بی گمان//آبروی من, قلم من, بمان

گوش کنید,این همه افسانه نیست//نعره ی یک آدم دیوانه نیست

مثنوی امشب من داوری ست//حکم میان من و خودباوری ست

امشب اگر راحت و بی پرده ام//با خودم از اول,طی کرده ام

جام پرازقافیه نوشیده ام//جامه ی عریانی پوشیده ام

دست به دامان قلم می برم//دست دعا سوی حرم می برم

ای حرم بی مرقد جمکران//اوج بده,من را,تا آسمان

اوج بده,اوج به چشمان او//دست بده,دست به دامان او

او که امید است,امید من است//راز غزل های سپید من است

دل به جز آواز تو را سر نداد//سر به ره هرکس دیگر نداد

بال و پر شعر منی بی گمان//جز توام انگیزه به دفتر نداد

آنچه تو کردی کس دیگر نکرد//آنچه تو دادی کس دیگر نداد

جز توکه پردادی ام از خویشتن//هیچ کس اینگونه مراپر نداد

می روم امشب به سوی آسمان//می پرم از پنجره های زمان

وای که از خویش پرم ابر ابر//مانده ببارم به فراسوی صبر

مانده فقط دل بکنم,یا علی//دل بکنم,از اگر,اما,ولی

دل در غمخانه ی تن می زند//دوست در خانه ی من می زند

کشت مرا دل و دلواپسی//کی تو به داد دل من میرسی؟

خسته ام و خسته ام و خسته ام//دل به ظهورقدمت بسته ام

می شود آیا که صدایم کنی؟//بندگشایی و رهایم کنی؟؟

آدم افتاده به دام زمان//منتظر توست امام زمان (عج)

می زند این دل به در سینه ام//منتظر مژده ی آیینه ام

باد,که چشم همه روشن شود//باز جهان پهنه ی بودن شود

می روم امشب به سوی آسمان//می پرم از پنجره های جهان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 5 / 4 / 1392برچسب:امام زمان,ساعت22:34توسط مروارید |